Dodací podmínky
- PRODEJCE
Výhradním prodejcem předmětů vyobrazených na těchto internetových stránkách (na adrese http://eshop.pomocnetlapky.cz/) nebo prezentovaných při veřejných akcích u prodejního stánku jsou:Pomocné tlapky o.p.s.,
V.Kratochvíla 1073, 332 02, Starý Plzenec.
IČO: 26322641
Kompletní kontaktní informace najdete v sekci kontakty. - CHARITATIVNÍ OBCHOD
Pomocné tlapky o.p.s. jsou neziskovou organizací a veškerý výtěžek prodeje upomínkových předmětů jde na výcvik asistenčních psů a další naše činnosti. Více o těchto činnostech se můžete dozvědet na www.pomocnetlapky.cz. Z právního hlediska Pomocné tlapky o.p.s. tuto činnost provozují jako tzv. doplňkovou činnost se živnostenským listem. Nákupem zboží z tohoto obchodu přispíváte na charitativní činnost. - NABÍDKA ZBOŽÍ
Není-li uvedeno jinak, je zboží prezentované v nabídce je vždy skladem a Pomocné tlapky o.p.s. jsou současně výrobcem zboží. Na výrobu v některých případech přispívají další firmy, jejichž jména jsou uvedena v popisu nebo i přímo na zboží. V dalších případech obchod Pomocných tlapek reprezentuje sortiment jiných výrobců, jejichž jména jsou taktéž uvedena v popisech či přímo na zboží, podle charakteru zboží. Těmto firmám tímto děkujeme za podporu. V případě, že by bylo zboží náhle dočasně vyprodáno Vás budeme neprodleně informovat. - CENY ZBOŽÍ
Ceny zboží se určují podle ceníku platného v den objednávky. V kontextu webstránek to znamená podle ceníku, který na webstránkách vidíte. Při větším odběru můžeme nabídnout množstevní slevy na základě dohody. Máte-li sjednánu množstevní slevu, poznamenejte to, prosím, při objednávání. - OBJEDNÁVKA
Veškeré objednávky jsou závazné. Objednávku lze podat pomocí online obchodu (http://eshop.pomocnetlapky.cz), případně na našem obvyklém e-mailu nebo písemně na adresu uvedenou v sekci Kontakty. - POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Po přijetí objednávky Vás budeme kontaktovat s potvrzením objednávky, obsahující její rekapitulaci. Toto potvrzení obvykle dostanete do dvou pracovních dnů na Vaši e-mailovou adresu. Pakliže jste je ani po dvou dnech neobdrželi, kontaktujte nás, abyste se ujistili, že Vaše objednávka došla nebo že například nejsme mimo kancelář. - ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží dodáváme jen na území České republiky. Od momentu odeslání objednávky můžete zásilku očekávat do 5 pracovních dnů. Zboží Vám až do domu přiveze PPL. V případě Vaší nepřítomnosti Vám bude zásilka oznámena a můžete si domluvit termín opětovného doručení (viz oznámení o uložení zásilky). - POŠTOVNÉ
Za poštovné účtujeme jednorázový poplatek 110 Kč za každou zásilku (bez ohledu na množství zboží) a 39 Kč dobírku, tento poplatek je jasně identifikován během objednávání. Balné neúčtujeme. - PLATBA
Zvolíte-li osobní odběr ve Starém Plzenci zboží zaplatíte při převzetí v hotovosti. Zboží zaslané na dobírku prostřednictvím kurýrní služby PPL platíte hotově při převzetí. - DAŇOVÝ DOKLAD
Společně se zbožím dostanete i daňový doklad o nákupu zboží. Daňový doklad si ponechte pro případ reklamace. Reklamace Vám bez něj nemůže být uznána. - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů:
- ode dne převzetí zboží,
- ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
- ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
- Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
- dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
- dodávce novin, periodik nebo časopisů,
- dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
- Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
- Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
- Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
- REKLAMACE (PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ)
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za nové zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším počtu vad zboží.
- Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
- Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
- Volbu způsobu reklamace má kupující.
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- OCHRANNÉ ZNÁMKY
Logo a název Pomocných tlapek o.p.s. jsou ochrannými známkami an není proto dovoleno je bez souhlasu Pomocných tlapek o.p.s. jakkoli reprodukovat. Zboží s logem Pomocných tlapek můžete zakoupit pouze prostřednictvím našeho obchodu nebo při veřejných akcích. - OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Pomocné tlapky o.p.s. jsou registrovány Úřadem pro ochranu osobních údajů. Při styku se zákazníky našeho obchodu dodržujeme stejně přísné zásady ochrany soukromí jako při práci s našimi klienty nebo sponzory. Vaše osobní data jsou uchována v bezpečí a zpracovávána pouze lidmi vázanými mlčenlivostí. Vaše kontaktní informace neprodáváme ani nevyměňujeme se třetí stranou. Vždy nám jde o 100% spolehlivost našich služeb - jak klientům, tak veřejnosti.